02 октомври, 2009

ЛЮБОВ НЕОБЯСНИМА 2

Докосвам те с поглед,
галя косите ти, после страните.


Докосвам устните ти...
Искам те.
Искам да почувствам нежността на ръцете ти,
топлината на устните ти.
Искам да ме хванеш за ръка
и да ме поведеш към безвремието.
Там, където то цялото е наше.
Гледам те и потъвам в очите ти-
така топли, така нежни,
пълни с обич.
Искам още веднъж да се докосна до теб.




И зная че е завинаги
Запазвам красотата.
Запечатам мига,
така,че той да не избледнее никога.
Искам да запазя теб такъв...
Запомни ме каквато съм,
а не такава, каквато ще бъда.
Запомни усмивката ,
... и блясъка в очите,

И аз те запомних такъв -
усмихнат, нежен, мил.
Внимателен към всичко...
Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!