02 май, 2009

ХИТЪР ПЕТЪР НЕ СЕ КЛАНЯ ПРЕД БОГАТАШИ

Един богаташин рекъл на Хитър Петра:
- Ти защо не ме поздравяваш бре?
- Е, защо да те поздравявам? - попитал Хитър Петър.
- Защото имам хиляда жълтици! - казал богатият.
- Е, като ги имаш, твои са си!
- Мои са си, ама може да ти дам петстотин! - казал богатият.
Хитър Петър се засмял и казал:
- Па ако ми дадеш петстотин жълтици, ти ще имаш петстотин, и аз ще имам петстотин. Защо тогава да ти правя поклон?
- А може да ми е омръзнало да съм богат и да ти ги дам всичките!
Хитър Петър се изсмял:
- Ако ми дадеш всичките си жълтици, още по-харно! Аз ще имам тогава хиляда, а ти нищо! Защо тогава да ти се кланям?
И тъй богатият не можал да наддума Хитър Петра и да го накара да го поздравява.
Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!