10 ноември, 2009

Звездно пътуване

Сърце на пътешественик в гърдите ми се крие. Мечтите ми са винаги с разперени криле.
Душата ми - разтворена, готова да политне и тя към нови, непознати светове.

На път ли съм - живота ме изпълва цял.
Кипи енергия във жадните очи. И всяко кътче погледа ми завладява,
и в мислите ми... цветни спомени реди.

Дъхът ми секва. Сънища се губят.
Попивам ненаситно диви красоти. На път ли съм - животът ми си струва.
Защото там се сбъдват моите мечти.
неизвестен автор


Морето пее долно до,

Сърцето пее ре, Планината пее ми, Птиците пеят фа,

Слънцето пее сол, Луната е камертон – ла, Звездите пеят си,

Млечният път пее горно до... Ключът сол е изгревът на слънцето.

Надолу е океанът, нагоре е космосът.



Древните твърдят, че основният тон на природата е нотата фа – така пеят птиците.
Петолинието е разгърната Орфеева пентаграма.
Оттук е този вечен архетип – ние да търсим песента на птиците, сладостта на природата, за да възвърнем хармонията на душата си.

Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!