28 ноември, 2009

Думите влияят на душите ни !






Някои думи унищожават душите ни, а други ги лекуват...

Силата




"...тъй и Моето слово, което излиза из устата Ми, се не връща към Мене празно, а изпълнява, що Ми е угодно, и върши онова, за което съм го Аз пратил."
Исаия 55:11


"Имаш това, което изричаш".
Тези прости думи са пример за едно от най-мощните средства за духовно самоусъвършенстване - ТВЪРДЕНИЕТО.



Да разгледаме накратко същността на твърденията и как да ги използвате, за да създадете своята вътрешна и външна действителност. Твърдението е мисъл или идея, съзнателно насочена, така че да се получи желаният резултат.
Твърдението ако е положително - е прост, но могъщ способ за лечение и трансформиране на най-дълбоко вкоренените убеждения.

...Прехвърлете крайния резултат на по-висша сила Колко пъти сте си мислили, че искате нещо, а после осъзнавате, че притежаването му би било пълен провал? Често утвърждаваме определени желания и искания, но всъщност Вселената е имала нещо съвсем друго предвид - нещо за наше висше благо. Затова аз винаги завършвам твърденията си със следното изречение:

Това или нещо по-добро се разкрива сега пред мен носещо пълно удовлетворение и хармония, за висшето благо на всички. По този начин знам, че моята воля и тази на Вселената са свързани.
Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!