05 ноември, 2009

Ще се усмихнеш ли ?

Щом живота подложи ти крак,
казваш така ми е писано.
Щом от нулата почваме пак,
казваш така сме орисани.

Зная как тежи самотата.
Зная и вкуса на тъгата.
Много екстри живота предлага,
но рецепта за щастие няма.



Усмихни се, на целия свят усмихни се.
Живей го, този живот престраши се.
Има толкова, толкова много любов.
И толкова малко време.

Не разбирам, защо те е страх.
На живота това му е чара.
Днес затваря едната врата,
утре две нови отваря.

Зная как тежи самотата.
Зная и вкуса на тъгата.
Много екстри живота предлага,
но рецепта за щастие няма...




Тялото ми непокорно с мене се държи,
нещо с него ти направи, но какво кажи?
Тялото ми просто с мене прави си шеги.
Давам ти го! Я със него ти се разбери.

Предатели, а не очи!
Защо така личи им, че блестят?
Когато си наблизо ти дори през тъмните
ми очила.

Цип на устата издаде ме тя
и мойта тайна ти разкри.
За любовта ми устата ме измами,
а обеща ми да мълчи.



И кожата ми става враг!
Защо изтръпва щом до мен си ти?
И как ли да го скрия?Как?
И кожата предаде ме.Уви!

Цип на устата издаде ме тя
и мойта тайна ти разкри.
За любовта ми устата ме измами,
а обеща ми да мълчи.

Тялото ми непокорно с мене се държи,
нещо с него ти направи, но какво кажи?
Тялото ми просто с мене прави си шеги.
Давам ти го! Я със него ти се разбери.

Давам ти го! Я със него ти се разбери.
Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!