25 февруари, 2009

Природата на доброто е красивото

Щом отворя очи, си казвам: "Ще срещна любопитни, неблагодарни, надменни, коварни, завистливи хора, ще срещна егоисти. Станали са такива, защото не преценяват - какво е добро и какво - зло".
А аз понеже съм съзрял, че природата на доброто е красивото, а на злото - грозното и че дори природата на този, който греши, ми е сродна, а защото е причастна към ... хора не може да ми навреди и никой с нищо грозно не ще ме засегне.
Нито мога да се разгневя на своя сроден, нито да го намразя.




Да си противодействуваме е противно на природата. А да се възмущаваме и отвръщаме от някого е един вид противодействие.
На следното е важно да обръщаме внимание.
Като пораснали и разумни хора :
Да Не се оставяйме повече да бъдем водени като марионетка от егоистичните си пориви.
Да не допускаме да негодуваме срещу предопределеното и настоящето или да гледаме с недоверие към бъдещето.

Share/Save/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

послание

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!